Skip to main content

חברת Quality Bytes קיבלה לאחרונה פרוייקט הנחת סיבים אופטיים בקיבוץ תל יוסף. הפרוייקט יספק לקיבוץ שירות טריפל הכולל טלוויזיה, אינטרנט וטלפון.

 

מערכת GPON לתשתית סיבים אופטיים

הטכנולוגיה של GPON היא הנפוצה ביותר בעולם בשל העובדה שיש חיסכון בסיבים וכן בציוד במרכז. הטכנולוגיה הזאת מאפשר לפצל את הסיב באמצעות מפצל פסיבי (ללא חשמל) עד ל 128 פיצולים. לכל דירה יגיעו 2 סיבים – סיב לדאטה, טלפוניה וטלויזיה וסיב נוסף לגיבוי.

Application First Diagram

יחידות קצה (CPE) מתקדמות בבתים לשירות טריפל

ההצעה כוללת ציוד קצה בבית הלקוח מסוג VMG8825 הוא ציוד אוניברסלי המתאים לכל תשתיות והטכנולוגיות , היתרון הגדול במקרה של קיבוץ תל יוסף שאת היחידות קצה ניתן לחבר אותן מידית ואז עם השלמת התשתית של הסיבים לחבר אותם ואז הקו של ה VDSL ישמש כקו גיבוי (אופציה).
הנתב תומך ב Mesh – מה שמאפשר להוסיף יחידות משנה להרחבה של ה WiFi.
נתב הוא חלק מסידרה של מוצרים של ZYXEL שנקראים MultyX – לבית חכם ושליטה באמצעות אפליקציה.

Application Second Diagram

מערכת ניהול

מערכת ניהול חכמה לקינפוג ושליטה מרחוק על ציוד הקצה.
כל הציוד הקצה תומך בפרוטוקול TR-069. לקוואליטי בייטס יש מערכת לניהול ושליטה של כל יחידות הקצה דרך שירות הענן של Quality Bytes ACS Server.

הגדרת השלוחות של המרכזיה מוגדרות ישירות מאותן הגדרות אוטומטיות. ניהול ציוד הקצה מתבצע באמצעות מערכת ניהול מנויים שפיתחה Quality Bytes ונגישה מכל מקום בענן.

 

מרכזיית TELXPRESS

מערכת TelXpress מבית Quality Bytes הינה מרכזית Pure-IP חדישה התומכת במגוון רחב מאוד של פרוטוקולים, טלפוני תוכנה וחומרה ופרוטוקולי אבטחה.

100% Pure IP – בנויה מהתחתית ועד למעלה כמרכזיית IP.

 

 תועלות טלפוניות

 

מערכת FIREWALL/אבטחת מידע - ZYXEL USG1900

מערכת UTM הכוללת מודולים של סינון וירוסים, סינון אתרים, SSL VPN. המערכת יכולה לשמש כבקר למערכת WiFi מנוהל.

UTM System